Mając kwalifikacje do prowadzenia ciężarówki bądź autobusu nie można niestety wykonywać zawodu,wprowadzono kwalifikację wstępną i okresową co się wiąże oczywiście z kosztami.Co 5 lat trzeba uczestniczyć w kursach za które trzeba płacić niezłą kasę bo odciążono pracodawcę od refundowania tych szkoleń.Chcąc otrzymać się w zawodzie muszę wydać na wszystko ok tysiąca zł.W przypadku kierowców zaczynających pracę w zawodzie koszty wzrastają o cenę szkolenia podstawowego.
Ciekawostką jest to,że ustawodawca powołuje się na przepisy unijne,ja posiadam wszystkie kategorie już z kodem 95,niedawno miałem kontrolę w Niemczech podczas której Policjant pogubił się w tych wpisach w naszym krajowym Prawie Jazdy.Stwierdził że to jest jakieś nienormalne i nigdy nie słyszą o jakiś kodach 95.Tak jak napisał kolega wyżej,za granicą nikt nikogo nie pyta o badania,skoro uzyskałeś kwalifikacje
to oznacza,że możesz prowadzić takie pojazdy.W Polsce jak zwykle jest coraz więcej poprzeczek,a liczba wypadków wzrasta.Uczestniczenie w szkoleniu okresowym było dla mnie stratą czasu
gdyż moje wiadomości przewyższały wiedzę prowadzącego te zajęcia,który posiadał kat,B i czysto teoretyczną wiedzę z zakresu wyższych kategorii.Pozostaje zadać pytanie-za co ja zapłaciłem?chyba tylko za dokument który jest potrzebny do uzyskania prawka z kodem 95,bo nic nowego się na szkoleniu i tak nie dowiedziałem.
Psychotestykierowcow.pl - Testy psychologiczne na najwyższym poziomie. Psycholodzy z wieloletnim stażem gwarantują sprawne psychotesty kierowców oraz badania do pozwolenia na broń, przeprowadzane przez wykwalifikowany personel medyczny - Wrocław, Kmicica 3.
Absurdy w Polskim prawie
Mając kwalifikacje do prowadzenia ciężarówki bądź autobusu nie można niestety wykonywać zawodu,wprowadzono kwalifikację wstępną i okresową co się wiąże oczywiście z kosztami.Co 5 lat trzeba uczestniczyć w kursach za które trzeba płacić niezłą kasę bo odciążono pracodawcę od refundowania tych szkoleń.Chcąc otrzymać się w zawodzie muszę wydać na wszystko ok tysiąca zł.W przypadku kierowców zaczynających pracę w zawodzie koszty wzrastają o cenę szkolenia podstawowego.
Ciekawostką jest to,że ustawodawca powołuje się na przepisy unijne,ja posiadam wszystkie kategorie już z kodem 95,niedawno miałem kontrolę w Niemczech podczas której Policjant pogubił się w tych wpisach w naszym krajowym Prawie Jazdy.Stwierdził że to jest jakieś nienormalne i nigdy nie słyszą o jakiś kodach 95.Tak jak napisał kolega wyżej,za granicą nikt nikogo nie pyta o badania,skoro uzyskałeś kwalifikacje to oznacza,że możesz prowadzić takie pojazdy.W Polsce jak zwykle jest coraz więcej poprzeczek,a liczba wypadków wzrasta.Uczestniczenie w szkoleniu okresowym było dla mnie stratą czasu
gdyż moje wiadomości przewyższały wiedzę prowadzącego te zajęcia,który posiadał kat,B i czysto teoretyczną wiedzę z zakresu wyższych kategorii.Pozostaje zadać pytanie-za co ja zapłaciłem?chyba tylko za dokument który jest potrzebny do uzyskania prawka z kodem 95,bo nic nowego się na szkoleniu i tak nie dowiedziałem.