Witam.
Posiadam kat C,C+E od kilku lat. Nigdy nie pracowałem jako kierowca ponieważ miałem inna pracę. Sytuacja uległa zmianie i chciałem zrobić badania. Badania psychotechniczne miałem w sumie 3x w ciągu 10lat z powodu zmiany firm,
a każda kierowała na takie badania. Pracowałem jako operator koparki i były to pełne badania,testy,ciemnia patyczki itd itd. Zamierzając pracować na C+E lekarz okulista wydał opinię pozytywną ale jazda w okularach-i tak, od lat mam symbol to określający. Jednak Pani mgr zaczęła badanie od patyczków po tym jak przywitała mnie słowami" Uuu nosi Pan okulary"a jak zapytałem czy to w czymś przeszkadza odp, że zobaczymy. Badanie trwało około 2minut=niestety patyczki nie były w jednej linii.
Pani mgr badanie zakończyła mówiąc że mam wzrok do kitu,nie miałem tego zaświadczenia od okulisty przy sobie,ale idąc do innej pracowni na pewno je wezmę. Za badanie zażądała 80zł choć było to badanie tylko na "patyczkach"nie chciała przeprowadzać innych testów i zadań,wykłóciłem się że nie zapłacę skoro badanie było nie pełne,a praktycznie żadne. Czy"patyczki" eliminują całkowicie czy to była chęć wyłudzenia.
Sugerowała, że powiadomi wydział komunikacji o cofnięciu uprawnień(które praktycznie mam bo chciałem zawsze mieć i mogły by się kiedyś przydać) jednak zabrałem swój dowód zanim zaczęła spisywać dane.
Czy orzeczenie wydaje się po przejściu szeregu badań i np wynik jednego dyskwalifikuje? Czy mgr psychologi ma prawo podważać opinię lek.okulisty?
Też inne pytanie=motorowerem do 50cm3 można poruszać się nie posiadając żadnych uprawnień, wystarczy dow.osobisty i ukończone 18lat, nie mając żadnych badań, nie znając przepisów o ruchu drogowym.
Kto jest większym kandydatem do stworzenia zagrożenia na drodze-taki użytkownik skutera czy kierowca z kilkunastoletnim stażem na drogach,który ustawił patyczki nie będące w jednej linii.
Odpowiedź:Sprawa względna, czy lepiej otrzymać orzeczenie negatywne po całym badaniu i mieć rację, czy jednak załatwić ugodowo. Temat do dyskusji.
Badanie na streometrze jest nieco dokładniejsze od okulistycznego /widzenie streoskopowe/ ale zależy to również od metody badania okulisty
Psychotestykierowcow.pl - Testy psychologiczne na najwyższym poziomie. Psycholodzy z wieloletnim stażem gwarantują sprawne psychotesty kierowców oraz badania do pozwolenia na broń, przeprowadzane przez wykwalifikowany personel medyczny - Wrocław, Kmicica 3.
Czy wynik wydaje się na podstawie szeregu badań i testów???
Witam. Posiadam kat C,C+E od kilku lat. Nigdy nie pracowałem jako kierowca ponieważ miałem inna pracę. Sytuacja uległa zmianie i chciałem zrobić badania. Badania psychotechniczne miałem w sumie 3x w ciągu 10lat z powodu zmiany firm,
a każda kierowała na takie badania. Pracowałem jako operator koparki i były to pełne badania,testy,ciemnia patyczki itd itd. Zamierzając pracować na C+E lekarz okulista wydał opinię pozytywną ale jazda w okularach-i tak, od lat mam symbol to określający. Jednak Pani mgr zaczęła badanie od patyczków po tym jak przywitała mnie słowami" Uuu nosi Pan okulary"a jak zapytałem czy to w czymś przeszkadza odp, że zobaczymy. Badanie trwało około 2minut=niestety patyczki nie były w jednej linii.
Pani mgr badanie zakończyła mówiąc że mam wzrok do kitu,nie miałem tego zaświadczenia od okulisty przy sobie,ale idąc do innej pracowni na pewno je wezmę. Za badanie zażądała 80zł choć było to badanie tylko na "patyczkach"nie chciała przeprowadzać innych testów i zadań,wykłóciłem się że nie zapłacę skoro badanie było nie pełne,a praktycznie żadne. Czy"patyczki" eliminują całkowicie czy to była chęć wyłudzenia.
Sugerowała, że powiadomi wydział komunikacji o cofnięciu uprawnień(które praktycznie mam bo chciałem zawsze mieć i mogły by się kiedyś przydać) jednak zabrałem swój dowód zanim zaczęła spisywać dane.
Czy orzeczenie wydaje się po przejściu szeregu badań i np wynik jednego dyskwalifikuje? Czy mgr psychologi ma prawo podważać opinię lek.okulisty? Też inne pytanie=motorowerem do 50cm3 można poruszać się nie posiadając żadnych uprawnień, wystarczy dow.osobisty i ukończone 18lat, nie mając żadnych badań, nie znając przepisów o ruchu drogowym.
Kto jest większym kandydatem do stworzenia zagrożenia na drodze-taki użytkownik skutera czy kierowca z kilkunastoletnim stażem na drogach,który ustawił patyczki nie będące w jednej linii.